Banddoktor

Randers Musikskole tilbyder banddoktor til bands og sangskrivere

Præsentation af banddoktor

Banddoktor er et nyt tiltag på Randers Musikskole, der gør det muligt at tilkalde hjælp, når musikken skal fungere optimalt.
Uanset om genren er metal, pop, rock – om I er en jazztrio, et bigband, eller hvis du er enlig sangskriver – så kan du benytte dig af ordningen.

Banddoktoren kan hjælpe dig med alt fra at få musikken til at swinge på den rigtige måde, til at få lavet den helt rigtige form på sangen, at få akkorderne til at harmonere, eller til at få jeres performance til at komme helt ud over scenekanten.
Banddoktoren, kan også være lige de professionelle ører, der er behov for, når I skal til at spille koncerter.

Ordningen fungerer som en klippekortsordning.
Der kan vælges 3, 4 eller 5 klip. Det er muligt at tilkøbe ekstra klip, hvis det skulle vise sig nødvendigt.
Hvert klip giver adgang til en session på 2 x 50 minutter.

Du/I aftaler med den pågældende banddoktor, hvor og hvornår det er muligt for jer at mødes.
Alle klip skal benyttes i løbet af et skoleår.

Er du interesseret, er du velkommen til at kontakte musikskolen